Nintendo חשפה פרטים נוספים על גרסאת ה The Legend of Zelda: Twilight Princess HD  לקונסולת הWii U. חוץ להראות לנו את לינק רוכב על Epona מעבר לגשר Eldin, את לניק-זאב מייל לירח וגם את הקרבות המרהיבים וכל זאת באיכות גבוהה, Twilight Princess HD מכיל גם מספר עדכונים ושיפורים.

העדכון הראשון שהוכרז הוא מצב הגיבור. מצב זה מכוון לשחקנים אשר מחפשים אתגר, מאחר ולינק יחטוף נזק כפול ממה שהוא בדרך כלל סופג, ולא יהיו ללבות אשר ירפאו אתכם במהלך הדרך. המבוכים גם הם יותאמו למצב זה כך שהם ירגישו כסביבות חדות לגמרי. אך אם מצב הגיבור אינו מפיק מאתגר עבורכם, תוכלו לשים את הamiibo של Ganondorf על שלט הWii U והוא יגביר את הנזק לפי ארבע מהנזק הרגיל עד שתסיימו לשחק.

חפץ חדש בשם עששית הרוח תעניק ללניק עזרה במשימה הידעודה בשם Poe Soul. עששית הרוח היא חפץ מאוד פשוט – כל מה שלינק צריך לעשות זה להפעיל את העששית והיא תגלה לו את כל הPoe שיש באיזור. עידכון דומה יעזור במשימה של Tears of Light, מאחר ולינק יצטרך למצוא רק 12 ולא 16. בנוסף, אם לינק ימצא Rupees בתיבת אוצר בזמן שהארנק שלו מלא, הם לא יוכזרו לתיבה זו. למרות שזו לא תהיה כל כך בעיה מאחר והארנק יוכל להכיל יותר Rupees.

עם עדכונים חדשים ושיפורים שמגיעים אלינו, מעריצי The Legend of Zelda ירצו לצפות לTwilight Princess HD החדש לWii U ב4 למרץ. הamiibo של לינק-זאב והדיסק מוזיקה עם המוזיקת רקע המפורסמת של המשחקים תגיע בחבילה מיוחדת עם המשחק.