ישנן דרכים רבות ליהנות ממשחק מרוצים טוב. בין אם זה במחשב עם המקלדת והעכבר ובין אם זה מהכורסה בעזרת שלט והקונסולה האהובה עליכם. או לחלופין, אתם יכולים לעשות זאת כמו המקצוענים האמתיים ולקנות כיסא מרוצים – שפה כמובן נכנס לתמונה ה-PlaySeat.

שלא כמו הכיסא הרגיל שלכם או הכורסה שלכם, ה-PlaySeat עוצב במיוחד לגיימרים. ההרכבה שלו פשוטה ומהירה (כמו שאתם יכולים לראות כאן) – אם אתם מסוגלים לחבר טלויזיה לקונסולה שלכם לא צריכה להיות לכם בעיה להרכיב את ה-PlaySeat. ההרכבה פשוטה וקלה עם רק 10 חלקים ובלי כלים מיוחדים: כל מה שזה דורש זה לחבר את מוטות המתכת אחת לשנייה בעזרת ברגים ולהרכיב את המושב עצמו מעל. ברגע שהורכב, ה-PlaySeat תופס לא מעט מקום – אפילו אם לוקחים בחשבון את המושב אשר יכול להתקפל, אז תוודאו שיש לכם מספיק מקום אחסון.

playseat-forza-motorsport

לאחר שסיימתם להרכיב את הכיסא, ה-PlaySeat מאוד נוח לישיבה. אפשר לשנות כמעט כל חלק בו מה שגורם לו להיות נוח לכל הגיימרים לא משנה מה גובהם. תוכלו לקבוע את זווית המושב, המעמד להגה יכול לזוז למעלה ולמטה והמעמד לפדלים יכול לנוע אחורה וקדימה בשביל התאמה מושלמת אליכם. כל החלקים עמידים מאוד, עשויים ממתכת בצבע שחור בעוד הכיסא עצמו עשוי מויניל דמוי עור בכדי לדמות את המושב ברכב האמתי בעוד שהוא משאיר את המצפון שלכם נקי.

השימוש בכיסא נוח כמצופה – אפילו לאחר שעות ארוכות של משחק ב-Forza Motorsport 6 לא הרגשתי עייף או תפוס וסביר להניח שהייתי יכול להמשיך עוד בכיף אם לא הייתי מתחמם מהישיבה הממושכת. זו התלונה היחידה שלי על הכיסא. בזמן ששיחקתי בחדר ממוזג עם משקה קר לידי, עדיין הייתי צריך לשנות תנוחה כל כמה זמן בכדי להזרים אויר לגב שלי. החום עצמו לא היה נורא בשום שלב אך אני יכול להניח שבשעות משחק יותר ארוכות או בחדר עם טמפרטורה יותר גבוהה זה יכול להוביל לאי נוחות.

בסופו של דבר, האם להשקיע ב-PlaySeat או לא תלוי בשני משתנים: הראשון, האם אתם באמת שרופים על משחקי מכוניות. השני, האם יש לכם את המקום בשבילו (או הסבלנות להרכיבו ולפרקו כל פעם לפני ואחרי המשחק שלכם). אם התשובה שלכם לשניהם היא "כן", אתם בהחלט תהינו מה-PlaySeat והחוויה שהוא נותן לכל משחק מרוצים.

DSC_0155