נכון לתרגום של ראיון עם מנהל המשחק טטצויה נומורה (Tetsuya Nomura) ומפיק המשחק יושינורי קיטסה (Yoshinori Kitase, הצוות שלהם עובד על לשחזר חלקים מהמשחק המקורי אשר היו הכי חשובים למעריצים אל תוך Final Fantasy VII Remake.

בראיון שהצמד עשו עם מגזין הגיימינג, Dengeki PlayStation, הם אמרו כי יש הרבה עבודה בלבנות את העולם המיוחד הזה מחדש. קיטסה אמר ש"המשחק יכיל דיבוב מלא של כל החלקים, ויהיו צוות חדש של מדובבים לדמויות שלא היה להם קול בFinal Fantasy VII: Advent Children."

נומורה וקיטסה דיברו גם על השינויים באקלים המשתנה של תעשיית המשחקים, ודיברו על הרגישות שסצנות מסוימות דורשות לפיתוח כמו הHoney Bee Bath House. מפתחים מהמזרח מרגישים את הצורך בבדיקה מעמיקה של המשחקים שלהם על ידי שחקנים מערביים. הבט אשר נומורה אישר בעודו נאנח, "אה, the Honey Bee Inn…. (מצחקק)."

למרבה המזל קיטסה הוסיף ואישר זאת, "אנו רוצים להכניס את המשחקים הקטנים אשר המעריצים אוהבים ככל שנוכל." נומורה המשיך ואמר, "היו הרבה דברים מגדולים ועד קטנים, אך אנו היינו צריכים לשקול האם זה באמת נחוץ ליצור את כולם בטכנולוגיה החדשה."

הפן האסטטי של Final Fantasy VII נרמז כי הוא יותר חשוב מאשר עולם פתוח כפי שקיטסה טען, "אנו עוד לא יכולים לומר הרבה, אך אנו לא מתכוונים להתווכח אם המשחק יוכל להיקרא עולם פתוח או sandbox. אך מאחר ונומורה מרוכז יותר בפיתוח של הסביבה, אנו רוצים שפעולות של דמויות ישפיעו על הסביבה עצמה".

מאחר והמשחק הוא עדיין בפיתוח, קיטסה מסביר כי, "אנו נמצאים בשלב בפיתוח שבו אנחנו יכולים לומר שאנחנו סוף סוף יכולים להתחיל לעבוד. נומורה אומר שיש להם מספר רעיונות לקרבות, אך עדיין יש זמן עד שהם יוכלו להכניס את זה למשחק עצמו."

החדשות מראיון הוזכר בתור ההכרזה האחרונה לשנת 2015, אך העדכון הבא יגיע, "אחרי שהם יסיימו עם Kingdom Hearts HD 2.8: Final Chapter Prologue וWorld of Final Fantasy." שני הכותרים הללו אמורים שלצאת לפני סוף שנה הבאה, עם שום תאריך יציאה נכון לעכשיו.

Final Fantasy VII Remake בפיתוח לPlayStation 4.

(תודה מיוחדת ל- Hachima Kikou)