מידע חדש יצא לThe Surge, משחיק אשר הוכרז מוקדם יותר השנה על ידי Deck13, בעוד שהמנכ"ל והמנהל הקריאטיבי יאן קלוס (Jan Klose) הכריז על מספר דברים שגיימרים, "חייבים לדעת" על המשחק. מלווים את המידע מספר תמונות, אשר מראות את העתיד הדיסוטופי אשר Surge מתרחש בו.

הדבר הראשון שהוכרז הוא על העולם עצמו. הוא "מבוסס על כל התרחישים הכי גרועים של הבעיות שלנו כיום". המשחק מתרחש בעולם עתידי של כדור הארץ, שבו רובוטים ומגה-תאגידים עובדים יד ביד במטרה לשמור על מה שנשאר מהאקלים השברירי של כדור הארץ.

1450296623-artwork-the-surge-02-new

קלוס אמר שהעולם האמתי הוא מה שנתן השראה לצוות. אם אנחנו מסתכלים על החידושים האחרונים בטכנולוטגיה, רובוטיקה, תבונה מלאכותית, אנרגיה מתחדשת אך גם החידושים בפוליטיקה, סביבה וכלכלה ב30 שנה האחרונות, אנחנו לא יכולים שלא לתהות לאן זה ילך. The Surge זה מה שקורה אם הכל היה מסתיים בצורה הכי גרועה שיש.

כשזה מגיע לשיטת הלחימה, יאן אמר זה מאפשר לנו הגיימרים "להוריד גפיים, ולשדרג את עצמנו עם שילוב של קיברנטיקה, עצמות, עור וגאג'טים". זה עתיד עגום – זה לא רובוטים נגד האנושות, זה קיברנטיקה ואנשים אשר מוצמדים יחדיו. התקדמות במשחק מוצגת בעזרת חליפת הExo שהגיבור לובש. החליפה מאפשרת להם לנוע במהירות רבה יותר ולבצע מהלכים חזקים יותר, אך הם גם יכולים להוסיף חתיכות שריון ונשקים בכדי לשפר את דרגת הכוח שלה.

1450296622-artwork-the-surge-03-new

ההבדל של Surge בעייני Deck13, מהמשחק הקודם שלהם, Lords of the Fallen, הוא שיש יותר זמן להציג את המאפיינים שיש לשחקן בתחילת המשחק. לא בשלב הכרה ראשוני של המשחק, אלא ככל שהמשחק מתקדם לו. מסתבר שהיכולות אשר עוזרות לכם להתגבר על אויבים מגיעים אחד אחרי השני, כך שלא תפספסו כמה מהם רק בגלל שהם הוצגו לא כמו שצריך.

הצוות שוב משתמש במנוע שלהם, אך בגלל שהחומרה של הקונסולות לא משתנה והם עדיין מפתחים את התכנולוגיה של עצמם, Deck 13 יכולים לעשות"דברים גדולים יותר הפעם". הם יכולים לראות מה הם למדו מהפעם הקודמת ולהוסיף עוד כמה שכבות, מה שתמיד מרגש למפתחים.

The Surge אכן נשמע כמו משחק ששווה לעקוב אחרי הפיתוח שלו עד שהוא יצא למחשב האישי, PlayStation 4 ולXbox One.