Tekken 7 יצא כבר לגרסת הארקייד ביפן, Bandai Namco מחפשים דרכים להרחיב את המשחק על ידי ההכרזה שלהם הקשורה לTekken 7: Fated Retribution היום. נראה כי הכותר הוא מעיין הרחבה או עדכון, אך ההכרזה הגדולה מכל הייתה ההוספה של הדמות האייקונית Akuma מסדרת המשחקים Street Fighter למשחק.

בעוד כי זו לא הפתעה גדולה מאחר וCapcom וBandai Namco כבר אישרו על יציאתו של Tekken X Street Fighter, ובכך הם הוסיפו את Akuma אל תוך הסיפור הראשי של Tekken. החברה, Bandai Namco, עוד לא הכריזה מה אומר Fated Retribution בשילוב שני העולמות, אך נראה כי Akuma הולך להיות חלק מרכזי בסיפור של המשחק.

מבחינת משחקיות, נראה כי Akuma מתאים למערכת המשחק התלת מימדית של Tekken. החל מהHadoken ןעד להתקפה האולטימטיבית שלו, זעם הדרקון, החזקה, המהלכים שלו כולם מרגישים מאוד מוכרים ומתאימים למערכת של המשחק. הטריילר לא מראה הרבה מהמהלכים של Akuma, אז אנחנו נצטרך להמתין ומידע נוסף על השד האהוב עלינו והטריקים החדשים שלו.

עדיין אין תאריך רשמי לTekken 7: Fated Retribution, וגם לא לTekken 7 עצמו. שני הכותרים יצאו לPlayStation 4 ולXbox One אי שם ב2016, כנראה.