לאחר גל עצום של התרגשות וזעם,המשפיק של Final Fantasy VII Remake, יושימורי קיטסה (Yoshinori Kitase), פתח עם "תודה" רשמית לכל המעריצים של הסדרה על תמיכתם ועל כך שהעלו את החששות שלהם.

ההודעה הרשמית זמינה בבלוג הרשמי של Square Enix, אך המפתח התייחס לאתגר הגדול יותר של יצירת חידוש ולמה עכשיו זה הזמן המתאים לזה.

"הסיבה העיקרית של למה לא עשינו חידוש של המשחק עד כה היא בגלל שהמשחק עצום בגודלו וליצור מחדש את העולם של Final Fantasy VII מאפס עם הטכנולוגיה של היום זו עבודה מסיבית," אמר קיטסה. "ליצור חידוש באיכות גבוהה של Final Fantasy VII שתשמור על אותה התחושה של גורל כמו במשחק המקורי תיצור כמות של תוכן שפשוט לא תכנס לכותר אחד."

הוא המשיך וציטט את הזעם שהיה בעקבות ההכרזה שהמשחק יהיה מחולק לפרקים. הוא אז המשיך וחיבר את זה לגודל של המשחק. הוא אמר שגרסה דחוסה של המשחק עם שיחות חשובות שהיו חותכים החוצה זה משהו שאף מעריץ לא היה רוצה".

החידוש של Final Fantasy VII יכיל בתוכו עולם משופץ הבנוי מאפס, כמו שקיטסה תיאר. הוא סיכם את ההודעה עם מסכנה מעומק ליבו "אני מקווה שבעקבות זה שהסברנו קצת על התכנון שלנו, אתם תוכלו להעריך את גודל הפרויקט ואץ התכנון שלנו לחידוש,".

Final Fantasy VII Remake עובר התקדמות מרשימה ביותר ולמרות שעוד אין תאריך יצאיה רשמי לחלק הראשון, מעריצים מסביב לעולם מחכים לשחרורו.