Classroom Aquatic, סיפור תת ימי על תלמיד מחילופי סטודנטים אשר מרמה את דרכו לראש הכיתה, והוא יצא לPlayStation VR עם השקתו. המשחק עוצב על ידי רמי קרנס (Remy Karns) וצוותו בSunken Places, המשחק מותאם ונבנה במקור למציאות מדומה בכדי לוודא שכל זמן שתקדישו במשחק יהיה כמה שיותר חוויתי.

לדבריו של קרנס: "החדשות הטובות הן שכולנו יודעים איך לרמות: פשוט מסתכלים במבחן של השכן שלנו ומעתיקים את התשובות. אל דאגה – דולפינים חכמים במיוחד – הם תמיד יודעים את התשובה הנכונה. אך הם גם יודעים מתי אתם מנסים לרמות, וככל שאתם יותר ברורים, כך הם ינסו להסתיר מכם את התשובות שלהם, ואם אתם מעצבנים אותם יותר מידי הם ילשינו עליכם למורה!"

המשחק קיים בעולם תלת מימדי שקולט את התנועות של המשקפת שלכם, ומשפיע על העולם הוירטואלי באופן ישיר בהתאם לסביבה הוירטואלית ויהחס שלכם לדמויות שסביבכם. למורים שונים ישנן שיטות שונות להשגיח על הכיתה ולתפוס את אלו שמרמים, בין אם זה מהשולחן שלהם או על ידי מעבר בין התלמידים השונים. תלמידים אחרים עלולים לא לאפשר לכם להעתיק מהם וכמובן שהם כולם יודעים מה אתם מנסים לעשות.

ההכרזה הראשונה אושרה דרך הבלוג הראשי של PlayStation, אך עלו מספר שאלות שעוד לא נענו. Classroom Aquatic לא נבנה במקור לPlayStation VR, אז האם זה אומר שהכותר הוא אקסקלוסיבי לפלייסטיישן, או האם הוא יהיה זמין גם לפלטפורמות אחרות?

עדיין לא ידוע התאריך יציאה של Classroom Aquatic או לPlayStation VR, אך אנו יכולים לנחש כי הם יצאו אי שם ב2016.