הDLC החדש המכיל את הBatmobile מהסרט Batman V Superman מגיע. הDLC של נובמבר זמין עכשיו לאילו שרכשו את המנוי העונתי,בעוד שהשאר יוכלו לרכוש אותו ב1 לדצמבר.

הDLC מאפשר גישה לחבילת הBatman v Superman Batmobile, היא מגיעה עם חליפה ועיצוב חדש לBatmobileישירות מהסרט "Batman v Superman: Dawn of Justice".  החבילה כוללת גם שני פרקים חדשים לאשת החתול ורובין, ויתנו לכם לשחק איתם.

נקמתה של אשת החתול מתרחש אחרי האירועים של Batman: Arkham Knight ויתן לכם להיכנס לטייץ הצמוד של אשת החתול בעודה מחפשת נקמה בRiddler. בFlip of a Coin,  רובין ינסה להביס את Two-Face ועסק הלבנת הכספים שלו. שני הפרקים כוללים גם מפות חדשות לAR Challenges.

אך זה לא הכל. ההרחבה של נובמבר מוסיפה תוכן חדש נוסף.

חבילת הCrime Fighter #4 תתן לכם לשחק במפות חדשות במצב הצייד הבלתי נראה בתור באטמן, נייטווינג, רובין, אשת החתול או אזריאל. הפרקים החדשים של הAR Challenge מגיע עם שישה אתגרים חדשים הפזורים במקומות שונים ברחבי גות'הם מהפרקים השונים.

חבילת הWayneTech Track החדשה היא חבילה קטנה אשר מוסיפה 2 מרוצים בסגנון הWayneTech.

חבילת הסקינים של Robin ונBatmobile מוסיפה תלבושות חדשות של החליפה המקורית של טים דרייק (רובין האדום) ועיצוב חדש לBatmobile בסגנון של רובין. יש גם Batmobile בסגנון של הRiddler.

ביחד עם כל הכמות המטורפת של תוכן חדש יהיה גם עידכון חדש אשר יאפשר בחירה של שחקנים ב AR Invisible Predator Challenges.