Turtle Beach הודיעו על תאריך שחרור לטכנולוגיה המדהימה שלהם הHypersound Clear ככלי חדש שיעזור לכבדי שמיעה. לאחר שנתיים של פיתוח הטכנולוגיה, Turtle Beach התחילו באוקטובר למלא את רשימת ההזמנה מראש של המוצר המדהים הזה, אך כיום, המוצר משוחרר דרך מספר מרפאות שמיעה.

ההשקה הרשמית של המוצר תמשך עד סוף 2015, אך Turtle Beach כנראה תאריך את הזמינות של המוצר עד לתחילת 2016 למספר מכוני רפואה שונים. ביחד עם השותפה שלהם, Elite Hearing LLC, אשר מחילה מעל 1600 חברים, והיא נחשבת לחברה הגדולה ביותר לטיפול בכבדי שמיעה, היא מנסה להביא את המוצר הזה לבתים אשר באמת צריכים אותו. לקוחות ראשונים אשר יזכו לקבל את מוצר זה יוכלו לקבל גם התקנה של המוצר בביתם בחינם תודות לשותפות של Turtle Beach עם CaptionCall, אשר יספקו את שירותי ההתקנה.

 צוות GamersPack התנסה בטכנולוגיה שוברת גבולות זו מאחורי דלתות סגורות במהלך השנה האחרונה. השמע אשר מופק מהHyperSound Clear יוצר חוויה מיוחדת במינה אשר מכווינה את קרני הצליל אל המאזין. השמע נוצר באוזניים של המשתמש במקום בסטריאו, מאוד דומה לאיך שקרן אור נוצרת מפנס ומאירה חפץ. מאז, הטכנולוגיה עברה מהפכות, והוכרזה כיעילה ביותר בהגברת צלילות השמע אצל אלו הסובלים מאיבוד שמיעה.

HS_Product-0025

טכנולוגיה זו מציגה קפיצה מדהימה קדימה בכל מה שקשור לבריאות, אך גישה נוספת עלולה לקרות לאחר ההשקה הגדולה של המוצר. הHyperSound Clear כבר הוכיח את עצמו בכל הקשור למתן עזרה לכבדי שמיעה, אך עם ההפצה הרחבה של הטכנולוגיה, איבוד שמיעה עלול להפוך להיות פחות חמור.

בנוסף למתן עזרה לאנשי בעלי בעיות שמיעה, הHyperSound Clear מפיק שמע ברמה מאוד איכותית אשר עלולה לשכנע גם את אלו שיאמצו את הטכנולוגיה מוקדם וגם את הקהל הרחב. אנו היינו שמחים לראות את טכנולוגיה זו במספר מקומות נוספים, במיוחד שהמוחות המדהימים של TurtleBeach מאחורי טכנולוגיה זו.

נכון לעכשיו, אנחנו רק יכולים לשבת ולחכות ולראות האם הגיימר הממוצע יוכל להקיף את עצמו בטכנולוגיה של HyperSound, אך למזלנו כולם יוכלו לראות את ההשפעה החברתית של הטכנולודיה בעודה מוצאת את דרכה לביתם של אנשים ברחבי ארצות הברית.