תמיד מעניין לראות שלטים בפיתוח לפלטפורמות שונות, מכיוון שזה בדרך כלל מוביל לכל מיני פיתוחים חדשים ורעיונות שמושתתים בחוויית המשחק. ישנה כמות גדולה של שלטי צד-שלישי בפיתוח גם למחשב האישי וגם לקונסולות, אבל לא בתדירות גבוהה כמו ב-iOS. בכל מקום בו אנחנו רואים שלטים שיוצאים למוצר של אפל, זה תמיד נראה טוב על הנייר, עד ששמים על השלט את הידיים. SteelSeries מתכוונים לשנות את זה על ידי יצירת שלט שעשוי בשביל גיימרים ונבחן על ידי גיימרים בכדי להעשיר ולמלא את הצורך של הצרכן הנלהב לבידור דיגיטלי.

ברגע שתרימו את ה-Stratus XL, תבחינו בוודאי שהעיצוב מסתובב כולו סביב נוחות. לוקח השראה משלטי הקונסולות, ה-Stratus XL מתיישב בנוחות בידיים שלכם. מתווה המקשים אידיאלי לאנשים שיש להם נסיון בגיימינג ובעבור אנשים שמחפשים לקחת את החוויה לשלב הבא. המקשים קשיחים ונועדו לזמן משחק ממושך ותוספת הלחץ הנשלט על המקשים בגב השלט כמו שאנו מכירים משלטים כמו DualShock3 ו-Xbox היא תוספת מבורכת. למרות שהשלטים די מרשימים, שמנו לב שאחרי משחק ממושך מרגיש קצת כאילו אנחנו שמים את האגודלים על מסך-מגע מפני שהאצבעות החלו להחליק. חוץ מהעניין הזה, העיצוב של ה-Straus XL הוא עיצוב טוב עם תחושה גדולה.

שדגכשדג

אחרי ניסוי נרחב של ה-Stratus במספר משחקים, מצאנו שזמן התגובה שלו נהדר. יש תמיכה חסרת תקדים להרבה משחקים עם אפשרות לשלט, אבל בחלק מהמשחקים זה פשוט לא עובד כל כך טוב. זו לא בדיוק תקלה בשלט ה-Stratus XL כמו שזו תקלה מצד המשחק. שיחקנו די הרבה ב-GTA:Vice City והשלט עבד ללא רבב, אבל אחרי שניסינו אותו על Modern Combat, זמן התגובה והרגישות היו קצת לא במקום. שוב, זה לא נראה כאילו העניין באשמת השלט עצמו, אלא באשמת המשחק. אז שימו לב שלא כל המשחקים יתמכו ב-Stratus XL בצורה מושלמת.

למרות החדשנות המרעישה, לשלט יש לא מעט פגמים משלו. בטריות הן צורך תמידי ונדרשות לתפקוד השלט, עם זאת יש לו זמן חיים של כ-40 שעות משחק. עדיין, בטריה נטענת היתה יכולה להיות מאד נחמדה וחבל שאין אחת. אורות הלד הנמצאים בקדמת השלט בלבלו אותנו בהתחלה בשימוש שלהם. כאשר הוא מתחבר, השלט מבזיק באורות הלד בכדי ליידע את השחקן שהבלוטות' דולק. התדירות של ההבזקים עשויה לבלבל את המשתמשים לעתים קרובות בניתוק השלט מהאייפד, במיוחד בזמן משחק.

שלט ה-SteelSeries Stratus XL הינו שלט טוב לאלו הנהנים ממשחקים על מכשירי Mac או iOS. למרות שהשלט לא נועד להיות נייד, הוא נועד לשעות משחק ארוכות. אף על פי שחנויות האפליקציות במכשירים הניידים זכו לתהילה דרך קאז'ואל גיימינג, דווקא המשחקים היותר אינטראקטיביים כמו GTA, Avalon ו-Modern Combat הפכו למשהו שהוא קצת יותר עם התוספת הזו של שלט הניתן לאחיזה. אם אתם בודקים את השוק, ה-Stratus XL הוא בחירה טובה.