Final Fantasy XV, משחק התפקידים היפני מבית Square Enix, אושר סוף סוף ליציאה בשנת 2016.

למרות שהמפתחים רמזו בבוטות על שחרור בשנת 2016 כבר תקופה, חלון הזמנים של השחרור אושר סוף סוף רק עכשיו. בהכרזה החיה ב-PAX Prime, המפתחת Square Enix יצרה גם צורה חדשה של תקשורת עם מעריצים בשם "דו"חות התקדמות פעילים".

הדו"חות האלו הם גרסה ציבורית של דו"חות ההתקדמות הפנימיים של החברה, שהותאמו לקהילת הגיימרים. קהילה שלא בדיוק ידועה בשל הסבלנות שלה כשזה נוגע למשחקים האהובים עליה.

למרות שחודש ויום מסויימים עוד לא נחשפו, סביר מאד ש-Final Fantasy XV יגיע רק בעונת החגים של 2016. בנוסף לאישור שנת השחרור, דו"חות ההתקדמות הפעילים גם חשפו שלל של אומנות קונספט שמראה את ההשוואה בין החזיונות הראשוניים של המשחק לבין איך הוא נראה עכשיו במימוש על קונסולות הדור הבא.

סרטון הגיימפליי של הנהיגה (למעלה), מדגים מה שהופך במהרה לחלק גדול מהמשחקיות שעתידה לבוא. שחקנים יטיילו במשחק באמצעות ה-Regalia (ניתן לראות למטה) בכדי לקצר את הזמן בין המרחקים הארוכים בעולם הפתוח של המשחק.

תוכלו לראות את כל הכרזות ATR הרשמיות כאן בכדי להישאר עם היד על הדופק בקשר לכל פרט ששוחרר, אבל כמו שזה נראה המעריצים ייאלצו לחכות עוד קצת בכדי לגלות מתי בדיוק ב-2016 ייצא המשחק. Final Fantasy XV החדש יהיה זמין לקונסולות ה-Xbox One וה-PlayStation 4.