סדרת NBA 2K, אחד הכותרים הגדולים של 2K Sports, מתקרבת לשחרור ואתה טריילר הגיימפליי/סיפור. צפו בסרטון וראו איך גם אתם תוכלו לעלות לגדולה ולהפוך לכוכבים!

Visual Concepts התחברו עם הבמאי ההוליוודי ספייק לי בכדי להביא לכם חוויה אפילו יותר קולנועית מבעבר, וזה לא רק בגרפיקה. הטריילר לוקח אותנו דרך הימים המוקדמים אל האליפות הנוכחית של השחקן סטפן קרי, מערבב רגעים של משחק עם סרטונים אמיתיים מחייו כשחקן. אה, ובכל משך הטריילר יקריין את המתרחש לא אחר מאשר ספייק לי בעצמו.

הפרטים על "מצב הקריירה" החדש שיחליף את ה-MyCareer במשחקים הקודמים לא רבים. הטריילר עצמו מספק פרטים מינימליים מלבד החלקים שידועים כבר על ה-mode החדש, אבל אתם יכולים בהחלט להבחין בשיפורים הויזואליים במשחק.

הקהל נראה מציאותי מאי פעם עם צרחות עידוד מגוונות לסטפן קרי מהיציעים כאשר הוא עושה את דרכו לסל. מהלך או שניים מאוחר יותר וסטפן כבר בסל, נותן לאוהדים הטבעה אגדית או מפיל פצצה של שלוש נקודות שמנצחת את המשחק. מעבר לזה, תוכלו בינתיים להסתפק בידיעה שגם אתם תוכלו להיות כוכבים כמו הגדולים שבהם, ושדרככם לתהילה אמנם לא תהיה קלה, אך גם לא נטולת הערצה.

עוד יש לכם זמן להתאמן על הצעד וחצי, הכדרור וכישורי ההטבעה בזמן שאתם מחכים ל-NBA 2K16 המיוחל שיגיע ב-29 בספטמבר ל-Xbox One, Xbox 360, PS4, PS3 ולמחשב האישי.