לפני שנים רבות, בגלקסיה הזו ממש, LucasArts ו-BioWare שחררו משחק חמוד וישן הנקרא Star Wars: Knights of the Old Republic, שהפך לאחד המשחקים הטובים ביותר של מלחמת הכוכבים אי פעם. בעקבות ההצלחה, LucasArts ו-Obsidian Entertainment עשו יד אחת והוציאו לאור משחק המשך: Knights of the Old Republic II – The Sith Lords.

1437507452-atris-vs-nihilus-art-kotor-ii

KOTOR 2 גם הוא קיבל שבחים בכל העולם, למרות שנפל מעט מקודמו, וגם זו רק כי הפרוייקט זורז והרבה מאד מהתוכן נחתך בעריכה. והיום, עשור אחר כך, חברת Aspyr התחברה עם Lucas Arts ו-Disney Interactive בכדי לשחרר גרסה חדשה ומשופרת של המשחק הנהדר הזה, ולא רק ל-Mac וללינוקס, אלא ל-PC גם כן. אה, וכבר אמרנו שהמשחק הזה יוצא ל-Steam?

העדכון העצום כולל בתוכו 37 Steam Achievements לפתוח רק למקרה שחשבתם שלא הספקתם הכל, ושמירות בענן של Steam יסייעו לכם לשמור את כל המידע שלכם מגובה. תמיכה במסך רחב, בנוסף לרזולוציה של עד 4K ו-5K, ישאירו את המשחק תואם למערכות משחק מודרניות. תמיכה בשלטים של Xbox 360, Xbox One, PS4, Ps3 ועוד רבים אחרים משמרת את ההרגשה הנוסטלגית של משחק ב-Xbox המקורי. אבל מכל אלה, העדכון הגדול ביותר עד כה הולך להיות, כן כן, ניחשתם נכון,  תמיכה ב-Steam Workshop.

בדיוק, סוף סוף תוכלו לעשות מודינג ל-Knights of the Old Republic II ולהוריד מודים בכדי להפוך את מגרש המשחקים שלכם להכי מהנה בגלקסיה (הרחוקה, רחוקה). ביום השחרור יכלול המשחק את The Sith Lords Restored Content Modification המפורסם, עליו עבדו Aspyr קשה מאד עם היוצרים, Restored Content Mod Team, בכדי להביא לסדנה.

נשמע טוב? הנה החלק הכי טוב: אתם יכולים להתחיל לשחק כבר עכשיו.