Gioteck מתכוננת לשחרר את הליינאפ החדש של אזניות הגיימינג שלה עם פרסומות חדשה לאזניות מסדרות ה-LP וה-FL, צפו למטה!

אזניות ה- FL-300 משלבות סגנון עם נוחות בליינאפ החדש של סדרת האוזניות FL. רצועת הסיליקון המתכווננת לראש עוצבה במיוחד בכדי לשמור על נוחות מירבית, והספוג מסביב לאזניה עצמה שומר על האוזניים שלכם קרירות. ה-FL-300 גם מתהדר באוזניות שניתנות להסרה ויכולות לשמש כרמקולים חיצוניים למחשב שלכם.

האוזניות תומכות הבלוטות' באות בכחול, שחור, אדום או ירוק במחיר קמעונאי של $79.99. חלק מהתכונות המגניבות של ה-FL-300 כוללות גם מיקרופון נשלף ואזניות שמסתובבות ב-180 מעלות. האזניות תואמות למחשב, PS4, Xbox One ומכשירים ניידים. למרות שעוד לא קיבלנו תאריך שחרור רשמי, כנראה שתוכלו לשים את האוזניים שלכם על המודל הזה בסביבות אוגוסט או ספטמבר השנה.

אם לערוך השוואה, אזניית ה-LP-01 לא נראית מי יודע מה, אבל זה מפני שהיא עוצבה במחשבה על פשטות. ה-LP אמורה להפוך לחלק משגרת היום-יום שלכם על ידי איגוד כל צרכי האודיו שלכם באזניה אחת. היא תואמת את ה-PS4, PS3 ומכשירים ניידים עם פונקציית בלוטות'.

האזנייה כוללת כפתורי צד פשוטים ששולטים על כיבוי, הדלקה, עוצמת השמע ומענה לשיחות ותגיע בצבעים שחור, אדום וכחול. ה-LP-01 תצא באוגוסט הקרוב ותגיע במחיר שנשמע (ראיתם מה עשיתי פה?) הרבה יותר טוב של $34.99.