Bethesda Softworks ואולפני ZeniMax עבדו קשה בשביל להביא למעריצים חדשות מלהיבות, בין אם זו ההכרזה על גרסת קונסולות ל-Elder Scrolls Online או העובדה שהמשחק עובר למודל עסקי של Free to play. בפעם הזו, זו החשיפה הרשמית של ה-DLC הראשון; Imperial City.

מולאג בול, הנסיך הדייאדרי של השליטה והשיעבוד השתלט על הבירה סירודיל, העיר האימפריאלית עוצרת הנשימה. מכיוון שאין לו שום כוונות לעצור שם, מוטל עליכם ועל ה-Faction שלכם לכבוש את העיר מחדש ולהשמיד את אויביכם. אבל לא תילחמו רק בנסיך דייאדרי וצמיתיו, הפעם תילחמו גם ב-Factions האחרות.

בתור אחת מהרחבות ה-DLC הגדולות הראשונות ל-Elder Scrolls Online, תוכלו לצפות ליותר מרק כמה תיקונים או יצורים להרוג. עם ששת המחוזות של העיר האימפריאלית פתוחים בפניכם, תתמודדו עם מולאג בול וה-Factions האחרות בקרבות של שחקן-נגד-שחקן וגם בקרבות שחקן-נגד-סביבה. עוד נוספו כמה מבוכים, הכוללים את מערכת הביוב הענפה של הבירה, המגדל הלבן-זהוב והכלא האימפריאלי בשתי רמות קושי: Normal ו-Veteran. תקבלו גישה גם לציוד מגניב, נשקים, וכסף חדש.

אם זה לא מרגיע קצת את התיאבון שלכם, יהיו גם חיות מחמד, חיות רכיבה, פולימורפים ותחפושות בלעדיות לעיר האימפריאלית שתוכלו להשיג על ידי חקר הבירה או רכישה ב-Crown Store. וזה לא הכל! אתם וחבריכם תפגשו באויבים חדשים להיאבק בהם, דמויות מעניינות לפגוש וקווסטים נוספים שמוסיפים עוד לקסם הבלתי מבוטל ולסיפור הנוכחי בעולמו של Elder Scrolls.

Imperial City יהיה זמין החל מה-31 באוגוסט על PC/MAC, מה-15 בספטמבר בשביל Xbox One וב-16 בספטמבר בעבור PlayStation 4. ה-DLC יגיע בחינם עם חברות ב-Elder Scrolls Online Plus או בתמורה ל-2500 Crowns
ב-The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited Crown Store.