Yager Development, הסטודיו מאחורי Spec Ops: The Line, כבר לא עובדים על Dead Island 2.

dead-island-title

החדשות פורסמו בפיד טוויטר של Deep Silver. "עם Dead Island 2, אנחנו ב-Deep Silver תמיד היינו נחושים להוציא את משחק ההמשך שמגיע למעריצי Dead Island," כתב המו"ל. "אחרי שיקול זהיר, היום אנחנו מכריזים על ההחלטה להיפרד מהמפתחת השותפה Yager. אנחנו נמשיך לעבוד בשביל להביא לחיים את החזון שלנו ל-Dead Island 2, ונמשיך לחלוק עמכם מידע נוסף בשלב מאוחר יותר."

זוהי הודעה מרירה-מתוקה למעריצי הפרנצ'ייז, מצד אחד Deep Silver מבטיחים שהם מחוייבים לאיכות המשחק, ומהצד השני גורלו של המשחק נותר לוט בערפל.

משם לעמוד הפייסבוק של Yager, המנכ"ל טימו אולמן מתאר את הנפילה החוצה בטעם דומה במרירותו. מנקודת המבט של Yager, "הצוות עבד בהתלהבות בכדי לקחת את Dead Island 2 לרמת איכויות חדשה. עם זאת, החזונות של Yager ו-Deep Silver לגבי הפרוייקט החלו להתרחק אחד מהשני, מה שהוביל להחלטה שהתקבלה."

Yager תקדיש עכשיו את כל מאמציה לפרויקט אחר שלהם, Dreadnought, יחד עם המפתחת-השותפה Six Foot והמוציאה-לאור Grey Box. עכשיו מוטל על Deep Silver לאסוף את השברים ולמצוא מפתחת חדשה שיכולה להמשיך את העבודה שעשתה Yager, או אולי אפילו להתחיל הכל מההתחלה.

החדשות באות אחרי ההודעה ש-Dead Island 2 כבר מאחר בלו"ז והיה חייב להידחות עד לתאריך לא ידוע אי שם ב-2016. אנחנו נמשיך לבדוק את התקדמות המשחק, אז אל תשכחו לחזור אלינו פה בגיימרספאק בשביל עוד עדכונים על Dead Island!