ג'ייד ריימונד, המפיקה של שני משחקי Assassin's Creed הראשונים ו-Splinter Cell: Blacklist הצטרפה רשמית ל-EA בכדי ליצור את Motive Studios, אולפן הפיתוח החדש של EA.

JREA-e1436877668239

Motive משמעה הזדמנות למפיקה החדשה של EA ג'ייד ריימונד, כפי שפירטה בפרסום הנרגש בבלוג שלה. באוקטובר האחרון ריימונד חתמה את הפרק האחרון שלה ב-Ubisoft טורונטו בחיפוש אחר הזדמנויות חדשות. עכשיו, היא פותחת במסע חדש לחלוטין כחלק מ-Motive Studios החדשה ההממוקמת בקנדה.

הקריירה בת עשרים השנים של ריימונד ממשיכה במגמת עלייה כשהפרוייקט הראשון שתפקח עליו עתיד להיות המשחק חסר הכותרת של Star Wars מבית Visceral Games, יחד עם הכותבת של Uncharted איימי הנינג.

"בנוסף לבניית Motive Studios החדש במונטריאול, אני גם אפקח על האולפן של Visceral בקליפורניה," היא כתבה. "אני מעריצה ענקית של המשחקים שיצאו מ-Visceral ואני מרגישה שזה כבוד רב לעבוד עם צוות כה מוכשר בהנהגתו של מנהל האולפן סקוט פרובסט. אני גם מכירה את איימי כבר שנים והערצתי את עבודתה על משחקי Uncharted!"

"אני נרגשת מכך שהפרוייקט הגדול הראשון שנעבוד עליו במונטריאול יהיה עם איימי בתור דירקטורית. הזדמנות לעבוד אתה ועם הצוות שלה ב-Visceral, ולשחק בעולם של Star Wars היא הזדמנות של פעם בחיים."

אבל העלייה שלה לא נגמרת שם. למרות שהכותר החדש של Star Wars יהיה הראשון בהיסטוריה של האולפן, ריימונד טוענת ש-Motive גם יבשלו כותרים חדשים לגמרי בפיתוח. הצוות הפנימי מורכב מעוד כמה ותיקי התעשייה, אבל חשוב מכך, Motive ישתפו פעולה בכותר עתידי עם השכנים הקנדיים שלהם BioWare.

"לחזור למה שאני אוהבת בלעשות משחקים, ליצור אולפן חדש, לעבוד עם מפתחים ברמה עולמית, להגות פיתוחים חדשים ולהיות חלק מ-Star Wars," ריימונד ממשיכה לתאר את ההתרגשות. "זה הולך להיות כיף!"

והאם לעשות כיף היא לא המטרה האמיתית של משחקים?