האחים וורנר ואולפני NetherRealm שחררו את חבילת ה-DLC למשחק המכות עתיר הקרביים שלהן, Mortal Kombat X. לכל המאחרים למסיבה, זוהי הרחבת ה-DLC השלישית לדמות (או באנגלית מורטל קומבט: Kharacter) ששוחררה על ידי NetherRealm. הראשונה והשנייה בהתאמה היו ג'ייסון וורהיס וטאניה.

עם השחרור הזה, הטורף, הלא הוא ה-Predator הבלתי מתפשר והקטלני מצטרף לחבורה של הלוחמים הקטלניים גם הם במבחן האולטימטיבי ליכולותיו. צמא לדם, הטורף מגיע עם שלושה מצבי לחימה בדומה לשאר החבר'ה; לוחם – סגנון לחימה וקומבו המרוכזים בקרב פנים אל פנים, היש-קו-טן – סגנון לחימה לטווח יותר רחוק ומרוכז שעדיין מפגין יכולות קרב מגע מרשימות, ואחרון חביב, סגנון הצייד – מתרכז בלוחמה הישרדותית ובריתוק היריב. היה לי קצת זמן לעשות נסיעת-מבחן ללוחם החייתי הזה ואני חייב להגיד, הוא די מרשים.

התחלתי עם סגנון ה-"לוחם", אני בדרך כלל מעדיף להתקרב פנים אל פנים לאויב מאשר לקפץ מסביב במתקפות ארוכות טווח. מפלצת הקומבו הזאת שמה דגש על להיות יכולה להתמודד עם אויב מטווח בינוני עד קרוב. מתקפת היאוטג'ה (Yautja) לטווח הבינוני יכולה להביא תועלת גם מקרוב ושימושית למניעת התקפה מהאוויר ובתור קינוח לקומבו, מתקפת ה-Dread Slam לעומתה עושה את העבודה או בתור פינישר או כנטרול סכנה בטווח הקרוב. פיצוץ-עצמי היא מתקפה שהיא חרב-פיפיות, אבל למרות זאת הסיכון לעצמכם הוא מינימלי ודומה לקורבן הדם של קוטאל-חאן בנזק שהיא גורמת לכם. הצעד הזה הוא בדרך כלל מהלך של אמצע-הקומבו בשביל להמשיך לסיום ארוך יותר ולנזק מירבי.

הבא ברשימה שלנו הוא הסגנון הפחות אהוב עליי מהשלושה, "הצייד". כפי שאמרתי לפני כן, זהו סגנון המתרכז בריתוק היריב ויש לו מספר קומבואים שמטרתם לכלוא את היריב במקומו ולאפשר לכם להגיש לו מנה די הגונה של נזק. הכלי העיקרי שלכם בסגנון הזה הוא ה-Snag, בו ניתן להשתמש או כפצצה המופעלת מרחוק או כמלכודת. שתי הוריאציות מאפשרות לכם להמשיך הלאה לקומבו ולצמצם בצורה נכבדת את מד החיים של היריב. היכולת השניה שלכם היא ה-Medi-Kit שמאפשרת לכם לאחזר קצת חיים כשאתם במקום בטוח. השמרו לכם, כי להשתמש ביכולת הזו בזמן הלא נכון ישאיר אתכם חשופים למתקפה, מה שיגרום לכם לאבד יותר חיים ממה שהצלחתם להחזיר.

752-c668940e64f2834e4a3361485a11619a

הסגנון השלישי שלנו הוא הלחימה בטווח ארוך, היש-קו-טן (Hish-Qu-Ten). למרות שאף אחד מהסגנונות של הטורף לא מתרכזים במתקפות ארוכות טווח כי הוא עדיין דמות יותר כבדה סטייל בתוך-פרצוף-שלך, הסגנון הזה מציע את המקסימום שאפשר להוציא מהטורף בטווח הארוך. המתקפות המיוחדות היחידות בסגנון הזה הן יריית הפלזמה ומשליך הפלזמה, לשתיהן יש מספר זוויות ומצבי מתקפה, בין אם זה לעכב את היריה עד לרגע המושלם או לבחור בדיוק להיכן לירות. זהו הסגנון האהוב עליי אישית מפני שהוא גם פשוט וגם די מסובך בו זמנית. תבשלו את הקומבואים שלכם ותענישו את היריב בהתאם והסגנון הזה בכיס שלכם.

ההרחבה של הטורף באה גם עם חבילת סקינים ו-Fatalities קלאסיים. אתם מקבלים את גרסת הקומנדו של ג'וני קייג', ג'אקס בסגנון קארל וות'רס, סקורפיון בסגנון המלחמה הקרה (למשתמשי PS4 בלבד) וסקורפיון אינפרא-אדום. הסקינים די נחמדים אבל מה שסגר את העסק מבחינתי הם ה-Fatalities הקלאסיים. סקורפיון, סאב-זירו, סוניה וג'וני קייג' מקבלים אחד מה-Fatalities המפורסמים שלהם מהמשחקים הראשונים. בין אם זו קריעת עמוד השדרה של סאב-זירו או נשיקת המוות של סוניה. למרות הפשטות, גורם הנוסטלגיה בתוספת השדרוג הגרפי של ה-Fatalities תוך כדי שמירה על הקסם המקורי שלהם הופך את ה-DLC לחובה בביתם של כל אוהדי הסדרה.

בסך הכל, זוהי תוספת די מגניבה למשחק מכות נהדר בעצמו. אם אתם רוצים להכניס קצת כח הרס חייזרי בנוסף לסקינים ו-Fatalities חדשים, ההרחבה הזו בשבילכם. כל זה זמין לבעלי ה-Kombat Pack עכשיו, ולמי שלא רכש אותה רק ב-14 ביולי.