הרגע הגיע, אנשים: משחק הפנטזיה האפי The Witcher 3: Wild Hunt הוכרז כ"מוזהב" (סיים את הפיתוח). מה שאומר שלא יהיו עוד דחיות, והמשחק אכן יצא ב19 למאי. יאי!

The_Witcher_3_Wild_Hunt_A_lonely_tower_is_it_abandoned-1024x576

אכן כן, אחרי שלוש שנים של דם , יזע ודמעות, CD Projekt RED הוכיחו את מאמציהם הרבים והחליטו ל/שלוח את המשחק שלהם לחנויות. בעוד חודש מעכשיו.

"עבדנו כל כך קשה בשלושת השנים האחרונות להביא לכם את המשחק הזה," אמר אדם באדאוסקי (Adam Badowski), ראש CD Projekt RED. "מהאצלים המושחתים של של Novigrad ועד למפלצות עתיקות המחכות עמוק ביער, לערים הסואנות, לנמלים הרב-גונייים והנופים עוצרי הנשימה; כל האנשים, כל המקומות – השקענו עשרות אלפי שעות להפוך את כל זה להרפתקה שתכסח לכם את הצורה ותרגום לכם לחזור ולבקש עוד."

"The Witcher 3: Wild Hunt הוכרז כ"מוזהב" וייצא בקרוב!" באדאוסקי הכריז בהתלהבות, עכשיו כשתהליך הפיתוח נמצא במראה האחורית של הסטודיו.

הציפייה הגבוהה למשחק כבר השיגה למשחק מספר לא מבוטל של פרסים במהלך הפיתוח, הכולל ה"המשחק המצופה ביותר של 2015". The Witcher 3: Wild Hunt יהיה זמין לרכישה למחשב האישי, PS4 ול-Xbox One ב19 במאי, אך הזמנות מראש כבר פתוחות לכל הפלטפורמות.