חדשות רעות לכל חוקרי הארצות אי שם: Uncharted 4: A Thief's End, פרק השיא של סדרת Uncharted של Naughty Dog, נדחה לאביב 2016.

uncharted4-4

בעוד בכי קולקטיבי ממעריצים ומעריצות PlayStation יכול להישמע מסביב לעולם, התגובות על הבלוג שהכריז על הדחייה לא נראות מאד שבורות מההודעה. המשחק המצופה הוא הכותר הראשון בסדרה שיופיע על קונסולת הדור החדש, ונראה שהוא הופך להיות אחד מההשיגים הכי מרשימים של החברה. למרות זאת, הסוף של תקופה מדהימה הוא לא משהו שהמפתחים לוקחים בקלות ראש.

"עשינו את ההחלטה הקשה של דחיית תאריך היציאה של המשחק," כתבו ברוס סטרלי (Bruce Staley) וניל דרוכמן (Neil Druckmann), במאי המשחק. "החודשים הנוספים הללו יוודאו ש-Uncharted 4: A Thief's End לא רק יגיע לסטנדרטים הגבוהים של הצוות, אלא גם לסטנדרטים הגבוהים שגיימרים  מצפים מכותרים של Naughty Dog."

אימרה זו עלולה להסביר את חוסר המהומה באינטרנט. משחק זה מאוד חשוב למעריצים והם מבינים שאם משהו לא מוכן, או לא עומד בסטנדרטים שהמפתחים שואפים אליהם, אז המשחק יאכזב. סרלי ודרוכמן מבטיחים כי אם המעריצים יתנו לסטודיו את הזמן שהוא צריך, הם ונייט (Nate) יוכלו "לעבור חוויה מרגשת ורגשית כאחד."