הפרק האחרון בסאגה של StarCraft II מתקרב ובא. Legacy of the Void או בעברית "מורשת הריק", הוא הפרק השלישי והאחרון בסידרה, והוא גם יסגור את הסיפור של StarCraft II איפה ש-Heart of the Swarm הסתיים. Legacy of the Void ישוחרר כמשחק עצמאי בפני עצמו ומבטיח משימות חדשות לסיפור הראשי בכדי לסגור את הסיפור המרכזי עם פיצרים חדשים, אשר כמה מהם מסקרנים מאוד.

הפיצר הראשון נקרא "Archon Mode". בעוד אלו ששיחקו StarCraft בעבר בוודאי יודעים, לוקח שני חיילי Templar בכדי ליצור Archon – אז Archon Mode ידרוש שני שחקנים לחלוק פיקוד על בסיס יחיד. עם אחריות המחולקת בין שני השחקנים, המאפשרת לכל אחד משני השחקנים להתמקד במשימות קטנות יותר, מצב זה ללא ספק יהיה מעניין למשחק.

מצב שיתופי נוסף הוא מצב בשם "Allied Commanders" אשר יאפשר לשחקנים להצתוות מול "מפקד חזק מסאגת ה-StarCraft" בעוד שאתם מריצים מספר משימות שיתופיות. משימות אלו יהיו מבוססות על מטרות מוגדרות והמפקדים יוכלו לעלות דרגות בזמן שהם ישחקו, שיחשפו עוד יכולות מיוחדות.

יצאו מספר סרטונים במהלך כנס Blizzcon 2014, ותוכלו לצפות בהם למטה. אין עדיין תאריך יציאה או מחיר, אך תוכלו להירשם לבטא של המשחק דרך כאן.