מוקדם יותר השנה דווחנו שהסטודיו Irrational Games נסגר. עכשיו אנחנו סוף סוף יודעים מה על בגורלו של הצוות. אותם עובדים שפוטרו פתחו שני סטודיואים חדשים וכל אחד מהם העלה פרוייקט חדש ומגניב ל-Kickstarter.

הסטודיו ראשון הוא Day For Night Games עם המשחק The Black Glove. ממבט ראשון אתם יכולים לראות שהמשחק מאוד דומה ויזואלית למשחקי Bioshock. זה לא מפתיע כאשר רוב הצוות הם החבר'ה שיצרו את המשחקים Bioshock ו-Bioshock Infinite. המשחק הוא ממבט ראשון ואתם תשחקו את המנהל החדש של תיאטרון מוזר וכנראה כושל איפשהו בסביבות 1920. מטרת המשחק היא להחזיר את העובדים ואת התיאטרון חזרה לגדולה. בכדי לעשות את זה אתם תצטרכו את ה-Black Glove (הכפפה השחורה), אביזר מיוחד אשר מאפשר לכם לשנות את עברם של האמנים בתיאטרון ולשנות את האומנות שלהם ואת העלילה המתפתחת.

הסטודיו השני הוא The Molasses Food עם המשחק Flame in the Flood. אתם תשחקו בחורה שמנסה להגיע לקצה הנהר שהציף ככל הנראה את אמריקה הצפונית, כאשר כל מה שיש ברשותכם זה יקלוט והכלב הנאמן שלכם. משחקי הישרדות ממבט עליון זה לא כל כך דומה למה שאנחנו מכירים מהיוצרים אבל כאשר המנהל האומנותי לשעבר של Bioshock הוא מי שמנהל את הפורייקט הזה, יש סיבה מספיק טובה לעקוב אחריו.

במקרה ויצליחו לקבל את המימון שהם צריכים, שני המשחקים מכוונים לצאת בשנת 2015. The Black Golve מבקשים $550,000 להצלחת הפרוייקט בעוד ש-Flame in the Flood צריך $150,000. אז אם אתם אוהבים את משחקי Bioshock ואתם מאמינים שהיוצרים שלהם יכולים להפיק לנו חוויות חדשו , אל תהססו להיכנס ותמוך.