כמעט שנה אחרי שיצאה בארה"ב ואירופה הרחוקות, Xbox One סוף סוף עשתה עלייה והושקה בישראל ב-15 בספטמבר. לפני שכולכם צרים על החנויות כאחוזי שיגעון, בואו ותקראו מה בדיוק השקה זו כוללת.

197caa3730a02711e7e142e89ac845c4033a014c

דבר ראשון, חברת מייקרוסופט הביאה לארץ שתי חבילות של קונסולת ה-Xbox One – אחת עם מצלמת הקינקט ואחת בלי. בעוד ששתיהן כוללות את הקונסולה עצמה, שלט בודד ואוזניית מיקרופון, כל אחת מהן מגיעה עם משחק השונה. החבילה עם הקינקט מגיעה יחד עם עותק של Dance Central Spotlight, וזו ללא המצלמה המשוכללת מגיעה עם פורצה 5. קוד להורדת המשחק FIFA 15 מגיע כלול בכל אחת מהחבילות.

הבדל מהותי נוסף בין שתי החבילות הוא המחיר. עם תרצו Xbox One כולל קינקט, תוכלו לקנות אחת במחיר של 2,799 ש"ח. לעומת זאת, אם תסתפקו בחבילה הבסיסית, תשלמו 2,299 ש"ח בלבד.

אז הלכתם לחנות מחשבים או לאחת מרשתות הסלולר הקרובות לביתכם (כן, אפשר לקנות Xbox One גם אצל פלאפון ואורנג'), רכשתם את אחת החבילות וחברתם את קונסולת הדור הבא החדשה שלכם לטלוויזיה. מה עכשיו? ובכן, חברו את הטלוויזיה לקונסולה.

כן, בעזרת כבל HDMI פשוט תוכלו לחבר את ממיר הלווין או הכבלים שלכם ל-Xbox One ולצפות בשידורי טלוויזיה בזמן שאתם משחקים Titanfall, גולשים ביוטיוב או משוחחים בסקייפ.

עכשיו כשגם ה-Xbox One וגם ה-PlayStation 4 יצאו לשוק הישראלי, אנחנו סוף סוף ליהנות מהדור החדש בשלמותו, עם כל המשחקים והפיצ'רים החדשים.

אז מה התוכניות שלכם לדור החדש? איזו קונסולה אתם מתכוונים לרכוש?  לאיזה משחק אתם הכי מצפים?