בTales from the Borderlands יככבו שני מאניקים שקרנים אשר יספרו את הסיפור משתי זוויות שונות.

במהלך אחד מהפנלים היו בSXSW, בשם "שני צדדים לכל סיפור – Tales from Borderlands נחשף בSXSW", מפתחים מTelltale Games וGearbox ישבו ודיברו על הסיפור של המשחק ועל שתי הדמויות השקרניות שמספרות אותו: Fiona – נוכלת בעלת לשון זהב, וRhys – איש מHyperion בעל יד קיברנטית.

כבר ראינו את הזוג בטריילר ההכרזה של המשחק, אך נחמד לדעת אליהם קצת יותר. מה שכן למדנו, למרות הכל, הוא לא כל כך נחמד. מסתבר כי השניים הם זוג שקרנים פטולוגיים המונעים ע"י תאוות בצע.

הסיפור לוקח אתכם למקום בPandora, לאחר האירועים של borderlands 2, והוא מסופר מנקודת המבט של Fiona וRhys. השחקנים יוכלו להבדיל בסתירות של שתי הגרסאות בצורה מיידית. "אתם לא באמת משחקים אף פעם מה שבאמת קרה, אתם משחקים את הגרסה של ה"דג השמן" של מה שקרה," אמר קווין ברנר מTelltale במהלך הפאנל.

זה היכן שהמכניקה הידועה של Telltale של קבלת ההחלטות נכנסת לפעולה. השחקן הוא זה שמחליט את התוצאה של הסיפור, כנראה ע"י הבחירה של השחקן להאמין לאחת מהדמויות.

המעצב הראשי הריסון פינק סיכם את זה בכך שאמר "The Walking Dead מציג לכם מאין שתי בחירות ואתם לא באמת רוצים אף אחת מהם, בTales from Borderlands יוצגו לכם שתי בחירות שאתם תהיו מבואסים שאתם לא יכולים לבחור בשתיהן".

לא הוצגה שום משחקיות במהלך הפאנל, אך הוכרז כי Tales of Borderlands יכיל "סצינות אקשן מטורפות ומדהימות". מתחת תוכלו למצוא תמונות מסך ראשונות מתוך המשחק, המציגות את Ryhs פורץ ושולט ב Loader מתוך אחת מסצינות האקשן הללו.

Tales from Borderlands יצא במהלך השנה בצורה של פרקים סיפוריים. תוכלו לצפות בפאנל בסרטון מתחת ולגלות עוד על הסיפור של המשחק וכמובן להקשיב למעריצים שואלים שאלות.