Chroma הוא משחק יריות מרובה משתתפים חדש מבית היוצר של Harmonix, וכמו שאתם מצפים ממפתחת של משחקים כמו RockBand וDance Central, הוא משחק מבוסס קצב.

המשחק מפותח יחד עם Hidden Path Entertainment, הסטודיו מאחורי Counter Strike: Global Offensive, אז אנו נותים להאמין לHarmonix כשהם אומרים ש Chroma "יעצב מחדש את הנוסחה הקלאסית של משחקי יריות זירתי, המשלב משחקיות של משחק יריות מהיר עם משחקיות מוזיקלית."

זהו משחק חינמי ואקסקלוסיבית למחשב האישי:

  • משחקיות של משחק יריות מגוף ראשון המונעת ע"י מוזיקה

מוזיקה משפיעה. Chroma מציגה חדשנות למכניקה של משחק יריות מגוף ראשון שקושר את מוזיקת הרקע של המשחק ישירות לקרב, לתנועה במרחב ועוד.

  • מוזיקה היא הנשק שלך

תירה זרמים של צלילים ומוזיקה עם מגוון כלי הנשק שלך ותחייה את הנוף תוך כדי הקרב!

מבס עמוק מתנדנד ועד גיטרה חשמלית גורסת, תופי מטאל קוטשים לסינטיסייזרים מתפוצצים, תבחרו את מבנה הנשק שלכם שישקף את טעם המוזיקה האישית שלכם וקחו את הצלילים הללו לקרב.

  • תחברו כלהקה יחדיו

הצוות שלכם זה להקה: תחברו יחדיו עם חברים לקרב אדיר. שלטו במספר מקצועות, כל אחד מהם בעל משחקיות ויתרונות היחודיות לו, ולהוביל את הצוות שלך לניצחון.

  • כבשו את פני השטח המשתנים

"שינוי" ברגעים מוזיקלים דרמתים ישנו את פני השטח בשדה הקרב בזמן אמת גם פיזית וגם אסטרטגית, מרים את מגדלי הצליפה, מוסיף מחסה ועוד דברים הקשורים למוזיקה.

  • חינמי, אך לא "לשלם בכדי לנצח"

המשחק יהיה חינמי, פשוט לקפוץ פנימה ולשחק עם הקוסטמיזציה העמוקה, אך המעוצבת בחוכמה בכדי לשמור על הכיף והניסיון ההוגן של כלל השחקנים.

 

אם אהבתם את מה שקראתם עד כה, תוכלו להרשם לאלפא הסגורה של Chroma בכדי לקבל מבט מוקדם לתוך המשחק ולספק מידע חיוני למפתחים בכדי לעזור לעצב את המוצר הסופי.