Aeria Games הכריזו על F.E.A.R Online –  משחק חדש וחינמי בסדאת משחקי היריות המאיימים. כמו שהכותרת מרמזת, F.E.A.R Online הוא משחק מרובה משתתפים "רציני" שמרחיב על "הסיפור האפל והמפחיד של אלמה ווייד."

בפן התחרותי של המשחק יש לנו את חברת Armacham Technology ויחידת F.E.A.R המובחרת שיורים אחד בשני (בתקווה בהילוך איטי) ביותר מעשר מפות משחק שונות. מפות אלו, בהתאם למסורת של F.E.A.R, מלאות במראות מזעזעים ומגעילים כמו מסרים הכתובים בדם או גופות שתלויות מאנקולי בשר (אלה שתמיד רואים במקפיא בסרטי אימה).

מצב המשחק Soul King מתוך F.E.A.R 3 חוזר. לטובת אלה שלא מכירים אותו – Soul King מטיל על השחקנים את המשימה להתשלט על אויביהם בכדי לקבל כוחות מיוחדים ולאסוף כמה שיותר נשמות אבודות (כן, אני יודע שזה נשמע מוזר).

אם שיתוף פעולה מעניין אתכם יותר, אתם יכולים לשחק ביחד במספר תרחישים שונים כנגד מפלצות מזעזעות ואיובים אונשיים. תרחישים אלה גם מרחיבים יותר על ה"מאורעות המפחידים" שעברו על יחידת F.E.A.R בזמן המשחק השני בסדרה F.E.A.R 2: Project Origins.

"אנחנו נרגשים להציג את המשחק הבא בזיכיון האימה מהפופולארים בעשור האחרון," אמר טום ניקלס (Tom Nichols), סגן הנשיא של משחקי מחשב ב-Aeria Games. "המשחק F.E.A.R Online יחזיר את קטעי האקשן המותחים והממריצים שהסדרה ידועה בהם ויהפוך אותה לנגישה יותר לקהילה מקוונת של שחקנים תחרותיים."

הנה לכם סרטון טיזר קצר. יחד עם כמה תמונות ציורי קונספט. אם תאהבו את מה שתראו, תשמחו לדעת שבטא של F.E.A.R Online פתוחה להרשמה – אז למה לא לנסות?