Double Fine הכריזו על Massive Chalice – משחק אסטרטגיה המבוסס תורות לשחקן יחיד למחשב האישי. "אם אסטרטגיה מבוססת תורות ופנטזיה פיאודלית היו עושים ילד, וילד זה הקים שושלת חזקה הנפרסת על גני שנים." כך נאמר בתיאור הרשמי של המשחק.

בבסיסו של Massive Chalice עומדת מערכה רבת דורות. אל דאגה, זה לא אומר שהילדים שלכם והנכדים שלכם יצטרכו להמשיך איפה שאתם הפסקתם; אלא זה אומר שהגיבורים שלכם יזדקנו ולבסוף ימותו (כמו בחיים האמיתיים) ואתם תצטרכו לוודא כי הם משאירים מאחוריהם שושלת חזקה.

כמלך ניצחי (או מלכה), אתם תצטרכו לאחד את הממלכות השונות כנגד איום שדי. בכדי לעשות זאת אתם תצטרכו ליצור שושלת חזקה של גיבורים שינהיגו את צבאותיכם ושיצרו את הגביע העצום (Massive Chalice) ומפה השם של המשחק.

בכדי להשיג את המטלה העצומה הזו, אתם תצטרכו להשתמש בשתי שכבות של משחקיות: אסטרטגיה וטקטיקה.

בשיכבה של האסטרטגיה, אתם תשקיפו על הממלכה ותנהלו אותה, תארגנו חתונות מלכותיות, תנהלו מחקרים ותתכנו את הצעדים הבאים לעתיד שיחרטו את גורל השושלת. בשיכבה של הטקטיקה, אתם תילחמו בקרבות אכזריים מסוססי תורות בשביל להגן על הממלכה בשימוש חוליות קטנות של גיבורים בהתאמה אישית.

Massive Chalice נמצא כבר עכשיו בעמוד הKickestarter שלו והסטודיו מקווה לגייס $725,000. לפי איך שזה נראה, לא יהיה להם שום בעיה לעשות זאת (הפרויקט כבר גייס יותר מחצי בשלושה ימים).

זהו לא המשחק הראשון  שDouble Fine מיננו בעזרת Kickstarter. טים שפר וציוותו כבר עובדים על משחק ברפתקה בשם Broken Age,  אשר היה הצלחה גדולה בKickstarter.