במהל אירוע 15 שנה לGran Turismo, יוצר הכותרKaziunori Yamauchi עלה לבמה והכריז רישמית על Gran Turismo 6 לתקופת החגים הקרובה, אקסלוסיבי לPS3.

עם 33 מקומות, 71 מסלולים (19 מהם חדשים לדמרי) ו1200 מכוניות שונות, Gran Turismo 6 מבטיח להיות סימולטור הנהיגה הכי אוטנטי וראליסטי שיש. עוד תוכן בצורת מכוניות חדשות ומסלולים חדשים יהו זמינים אחרי יצאית המשחק דרך DLC חודשי.

שחקנים יוכלו ליצור מסלולים חדשים ע"י יוצר מסלולים משופר המציע עשרות קילומטרים של נוף יפיפה.

מאפייני האון ליין של המשחק כוללות שליטה טובה יותר של אירועי האון ליין של המשחק והיכולת ליצור אליפויות אישיות. אפליקציה חדשה יכולה לתת לכם לתכנן ולעקוב אחר תכונות חברתיות אלו בשימוש המכשיר הסלולרי, טאבלט או המחשב באישי.

"זה די מדהים לחשוב ש15 שנה מאז שוחרר הGran Turismo", הסביר Yamauchi. "דברים מאד השתנו מאז ועכשיו Gran Turismo 6 הוא התקדמות אבולוצינית של החלום שלי. אנו שמחים להשיק את GT6 לPlayStation 3 מאחר ויש לנו קהילה מאוד נאמנה על הפלטפורמה. אך, יצרנו מחדש את המשחק והפכנו אותו לגמיש יותר ולמשחק שיכול להתרחב בעזרת הקהילה, עם צפי חדש להתפתחויות עתידיות רבות."

"אני מאוד שמח עם כל הנעשה עם המשחק החדש והתוספות החדשות, אך ההשקה תהיה רק ההתחלה של GT6. המשחק ימשיך להתפתח במהלך חייו. כבר יש לי המון רעיונות לדברים שאני רוצה להגשים ב15 שנים שיבואו!"

למטה תוכלו למצוא את טריילר ההכרזה וכמות אדירה של תמונות, המראות מספר מכוניות חדשות ומספר מסלולים. אם אתם מעוניינים לצפות בכל הפרזנטציה של המשחק כמו שהיא הייתה באירוע עצמו תוכלו להכינס לכאן- VG247 has it on .digital film

Gran Turismo 6 צפוי ליציאה בתקופת החגים הקרובה לPS3. יות רמידע על המשחק יהיה זמין באירוע של E3 חודש הבא, ודמו של המשחק יהיה זמין להורדה ביולי.

צוות GamersPack יהיה בכנס E3 ויביא לכם את כל החדשות המעניינות על המשחק.