סוני הודיע על המצב Co-Op החדש למשחק הצפוי God of War: Ascension, הנקרא מבחן האלים (Trial of the Gods). מצורף למטה טריילר למצב הקואופורטיבי.

באתדר המתוזמן שני שחקנים יצטרכו להילחם נגד חמישה גלים של מפלצות מיטולוגיות אשר הופכות להיות חזקות יותר מכל גל לגל, תמותו אתם תתחילו מההתחלה, לא תספיקו להרוג את כל המפלצות עד שנגמר הזמן אתם תתחילו ממהתחלה, הדרך היחידה להשיג עוד זמן זה להרוג מפלצות במהירות וביעילות רבה.

תשרדו מול הסאטירים, הכלבי הגיהנום, הציקלופים, הגורגונים והג'אגרנאוטים (ומפלצות רבות אחרות) ותאלצו להתמודד מול "בוס אדיר" שיחכה לכם. תביסו אותו והניצחון יהיה שלכם.

"עם משפט האלים (Trail of the Gods), רצינו לגשר בין המשחק הראשי לחווית המולטיפלייר, לתת לשחקנים הזדמנות לעבוד על היכולות שלהם ולקבל נקודות נסיון יקרות עם חבר לפני שתקפצו למצב התחרותי בזירה", לדברי ההחרזה הרישמית.

"לשחק במשפט האלים הוא דרך מעולה להשיג נקודות נסיון נוספות בין המשחקים התחרותיים, לבדוק נשקים חדשים ויכולות חדשות או אפילו לנסות חברויות חדשות. כל נקודת נסיון הנרכשת דרך משפט האלים תלך לגיבור שלך שהיא הדמות המייצגת שלך בכל חווית המולטיפלייר".

למטה תוכלו למצוא את שני הסירטונים – הראשון הוא סירטון המפרט את מצב המולטיפלייר משפט האלים (Trail of the Gods) והשני על גיבורים המצוותים את עצמם תחת חסותו של פוסידון, אל כל הימים.