נשיא מחלקת הבידור של סוני העולמית בעבר, Phill Harrison, עובר לצד השני של המתרס, לאחר שבשבוע שעבר אושר שיוצר פייבל Peter Molyneux עזב את החברה. פיל האריסון עבד בסוני כ-15 שנים, והיה דמות מרכזית בניהול ופיתוח מותג הפלייסטיישן – משחקים רבים הוכרזו תחת ניהולו, חלקם הפכו למילה נרדפת לפלייסטיישן. לאחר שעזב את סוני ב-2008, עבר לתפקיד ניהולי ב-Atari, ומשם לתפקיד נוסף בחברת ההשקעות London Venture Partners. ומאז נעלמו עקבותיו.

התפקיד החדש של פיל האריסון יהיה לא אחר מאשר ראש חטיבת הבידור האינטראקטיבי של מיקרוסופט באירופה. "אני שמח לעבור לקבוצת מיקרוסופט בזמן כל כך מכריע בתעשיה" אמר על המעבר, והוסיף כי הוא מתרשם מאוד מהחזון של החברה בנוגע לבידור אינטראקיבי. מיקרוסופט מצידה אמרה כי תודות לעברו ונסיונו של פיל הוא האדם המתאים ביותר לתפקיד. סגן נשיא מיקרוסופט, Phil Spencer, אמר כי "פיל הוא אחד מאנשי החזון הגדולים ביותר של משחקי הוידאו, וניסיונו בניהול סטודיואים גלובלים ביחד עם הקשרים הנרחבים שלו בתעשיה, הופכים אותו למועמד האידיאלי להנהיג את המאמצים שלנו באירופה".

מותג הפלייסטיישן נהנה מפופולריות רבה כשפיל האריסון היה מאחורי ההגה, וכל צפוי להיות גם במחנה האקס-בוקס. אנחנו אופטימיים כי עזיבתו של האיש בעל החזון והפה הגדול, פיטר מולינו, והגעתו של פיל האריסון לתמונה, תתרום רבות לתדמית המצליחה בין כה של המותג. Lionhead Studios, Soho Productions ו-Rare, שיהיו גם הן תחת ניהולו, בהחלט צפויות להינות מהמהלך.