למי שלא מכיר, Thatgamecompany פיתחה חלק מהמשחקים הכי מוצלחים שנראו ברשת הפלייסטיישן. משחקיה תמיד נראו והרגישו מיוחדים, וכאלו שקשה למצוא אצל מפתחים אחרים. המשחק האחרון של החברה, Journey, יסמל את סוף חוזה הבלעדיות של המפתחת עם סוני שעמד על שלושה משחקים בלעדיים (Flow, Flower ו-Journey).

בראיון ל-pushsquare, מגלה לנו אחת ממקימי הסטודיו, Jenova Chen, כי החברה מעוניינת להביא את משחקיה העתידיים לקהל רחב יותר: "thatgamecompany הייתה תחת חוזה לשלושה משחקים בלעדיים לסוני, לכן שלושת המשחקים האחורנים הופיעו רק אצלה. כעת אנחנו חוקרים אפשרויות נוספות להביא את משחקינו לקהל רחב יותר, מעבר לפלייסטיישן. אנחנו עדיין במשא ומתן, אך אנחנו מקווים להרכיז על כך בקרוב." זה תמיד נחמד לשמוע על מפתחת שרוצה להפיץ את הבשורה בכמה שיותר מקומות, וכאן המצב לא שונה. גיימרים שברשותם קונסולות אחרות בודאי ישמחו על ההזדמנות, ושחקני הפלייסטיישן בודאי ישמחו להמשיך לשחק במשחקי החברה – במקרה הזה כולם מנצחים.

עם כל משחק נראה שחוש הדמיון של חברת המשחקים הזו נוסק לגבהים חדשים שמתמקדים באווירה מיוחדת ומשחקיות קלילה, ו-Journey בהחלט מהווה נקודת שיא מבחינתנו. כאמור, המשחק יצא בחודש הבא ל-SEN, צפו לחוויה מרגיעה במיוחד.