לאסכולה המפוקפקת שנימנים עליה, בין היתר, Sony ו-Bioware, מצטרפת ענקית משחקים נוספת. תגידו "ברוכים הבאים" ל-Trion Worlds, מפיצתה של משחק התפקידים ההמוני Rift. למי שלא מכיר, טריון וורלדס היא חברת הפצה של משחקים המוניים הממוקמת בארה"ב, וחוץ מריפט יש לה עוד מספר (זעום אמנם) של כותרים עליה היא מופקדת.

בעקבות הפריצה לחשבון החברה, שוחררה הודעה לציבור הגיימרים ובה היא מרגיעה את ציבור השחקנים שלה. בעקבות הפריצה, שעשויה לגרום למידע רגיש של משתמשים לדלוף לגורמים לא מוסריים, החברה מוסרת כי בפעם הבאה שמשתמשים יכנסו לחשבונם באתר המפיצה, הם יתבקשו לשנות את סיסמתם וגם לקשר בין חשבון המשחק שלהם לאפליקצית קוד הביטחון הסלולרית. וברמיזה עבה יותר מבקשת מכל המשתמשים שמשתמשים באותם הפרטים בשירותים אחרים להזהר.

נכון, זו כנראה לא הפעם האחרונה שבה נשמע על מקרה מצער שכזה, ובהחלט לא היינו רוצים להגיע ליום בו מידע של משתמשים יבוא לידי שימוש על ידי האקרים מרושעים (או גרוע יותר), אך בעקבות מקרים חוזרים ונשנים בשנה האחרונה, ייתכן שיש לתת מקום חשוב יותר לאבטחת מידע השחקנים, במקום ליצור הייפ אדיר על כל משחק. היי, לפחות תקבלו שי שיגמול לכם 10% יותר כסף במשחק.

אז מי הבא בתור (הימורים זה לא חוקי, אז בשושו)?