אחרי שלוש שנים, Ubisoft סוף סוף החליטה לשחרר הצהרה רשמית על I Am Alive, משחק ההישרדות הפוסט-אפוקליפטי המפותח ע"י Ubisfot Shanghai. לפי החברה, I Am Alive יגיע ככותר להורדה בלבד על שירותי XBLA ו-PSN במהלך החורף הקרוב (כנראה שלא לפני ה-22 לדצמבר).

המשחק יעקוב אחרי אדם מן השורה, הנמצא במסע חיפושים אחר אשתו ובתו שנעלמו במהלך "האירוע" (לא להתבלבל עם סדרת הטלוויזיה הבינונית) שחרב את העיר שיקגו וסביבתה. אחרי שנה של חיפושים, אותו אדם חסר שם מגיע חזרה לעיר הולדתו, Haventon, ומוצא אותה בהריסות, כאשר תושביה עושים כל שביכולתם בכדי לשרוד. אותם אנשים, בשילוב עם הסביבה ההרוסה והמסוכנת, יהוו את האתגר המרכזי במשחק, שכן חלקם לא יהיה כל כך נחמדים וינסו להשיג את את האספקה והחפצים שברשות הגיבור בדרכים אלימות.

חיפוש אחרי משאבים וניהולם ייקחו תפקיד מרכזי במשחק, שכן הם הכרחיים בשביל לשרוד בעולם ההרוס והמסוכן של I Am Alive. הקרב במשחק יהיה מבוסס על איום והפחדה: אקדח ריק מכדורים עדיין אפקטיבי להפחדת מרבית האנשים בעולם, אך למרות זאת יהיו כאלה שלא יהססו לבחון עד כמה רחוק מוכן השחקן ללכת.

I Am Alive ייצא על ה-XBOX 360 וה-PSN במהלך החורף הקרוב, ולמרות שכבר דורג ע"י ה-ESRB עבור המחשב האישי, Ubisoft סיפרה לאתר Joystiq כי כרגע אין בכוונתה להוציא את המשחק עבור ה-PC. למטה מצורפת תמונה ראשונה מתוך המשחק, יחד עם טריילר חדש המכריז בשנית על המשחק בגלגולו הנוכחי.