חברת THQ הודיעה כי חברת Crytek, הידועה בשל משחקי Crysis, תפתח עבורה את משחק ההמשך של Homefront, מבית Kaos Studios. "הבחירה ב-Crytek בכדי לקדם את Homefront מדגישה את האסטרטגיה שלנו לעבוד עם הכישרונות הטובים ביותר בתעשייה" מספר בשמחה דני בילסון (Danny Bilson), סגן נשיא בכיר בחברת THQ. "העולם וקו העלילה היחודיים של Homefront ריתקו שחקנים מכל העולם. עם הטכנולוגיה המובילה של Crytek, יחד עם הניסיון העשיר שלהם עם משחקי אקשן בגוף ראשון, אנחנו מאד בטוחים כי Homefront הבא יספק לשחקנים את חוויית ה-AAA שהם דורשים".

מנהל Crytek, סאבט יארלי (Cavet Yerli) הוסיף כי "אנחנו (Crytek) רואים ב-Homefront כיקום חזק מאד, בעל הרבה פוטנציאל, שנוצר ושווק באופן מקצועי על ידי THQ". "אנחנו מאמינים שלהביא את הרמה שלנו של איכות, יצירתיות ויכולות הפקה לכותר הבא של Homefront, תיצור הזדמנות עבור THQ ו-Crytek לספק שובר קופות אמיתי. מאד חשוב לנו ש-THQ מאמינה בנו מספיק בשביל לתת לנו חופש יצירתי כה רב, ומאשרת לנו לנפוח רוח חיים בעולם של Homefront בדרכים חדשניות".

המשחק המקורי מתאר עולם בו קוריאה הצפונית מתאחדת יחד עם שכנתה הדרומית, ויוצאת למסע כיבוש עולמי, המגיע לשיאו בפלישה צבאית על אדמת ארה"ב. למרות ההצלחה היחסית של הכותר, החליטה THQ לסגור את Kaos Studios ביוני האחרון. Homefront 2 מתוכנן לצאת בשנת הכספים של 2014 (בין אפריל 2013 למרץ 2014) על ה-XBOX 360, PS3 וה-PC.