באטמן, סופרמן ושאר חברי ליגת הצדק, מצטרפים לשורות ההולכות וגדלות של משחקי תפקידים המוניים שעברו למודל חינמי. למשחק, שהושק בתחילת השנה, ובו יכלו (ועודם יכולים) השחקנים לבנות גיבור על משלהם תחת חסותם של אחד משלושת ראשי ליגת הצדק או מוחות הרשע והפשע, הייתה התחלה צולעת, ומספר המנויים הלך ופחת – אם כי לפי SOE זו בהחלט לא הסיבה לפיה המשחק יעבור באוקטובר השנה למודל חינמי.

לשחקנים יהיו שלושה מסלולים לבחור בהם, אם יחליטו לחזור ולבקר במשחק: הראשון, ואינו כולל תשלום חודשי (או תשלום כלשהו), יתן לשחקנים גישה חופשית ומלאה לעולם המשחק, אם כי יוכלו ליצור רק שני דמויות. השחקנים במסלול זה יוכלו לרכוש חבילות תוכן וחפצים נוספים דרך מודל העסקאות הזעירות. מסלול ה-Premium יפעל אטומטית על כל שחקן שיבצע רכישה כלשהיא מ-5$ ומעלה, או שחקן שבעבר היה מנוי בתשלום. שחקנים במסלול זה יהיו זכאים ליצור יותר משני דמויות, לאכסן יותר חפצים, ותקרת הכסף שיוכלו לצבור תהיה גבוהה יותר. המסלול האחרון, שיעלה 15$ לחודש, יתן לשחקנים ליצור 15 דמויות, לאחסן יותר 80 חפצים, ליצור ליגות (הגילדות של המשחק), ויקבלו את חבילות ההרחבה והתוכן הנוסף ללא תשלום מעבר ל-15$.

המשחק איבד שחקנים בקצב מהיר עקב הרמה המירבית הנמוכה וחוסר העניין (והתוכן) שהגיע עימה, אך יתכן שעכשיו עם הפיכת המשחק לחינמי, רחובות גוטהם ומטרופוליס ישובו להיות בטוחים. רשמו לפניכם: באוקטובר השנה, שחקני ה-PC וה-Playstation 3 יוכלו להוריד ולשחק בחינם ב-DC Universe Online. נתראה בדיילי פלאנט.