Ubisoft שיחררה שלושה טריילרים חדשים למשחק Call of Juarez: The Cartel המציגים את שלושת הדמויות הראשיות במשחק, אותן השחקן וחבריו יוכלו לשחק. כל אחת מהדמוית הללו היא סוכנת בסוכנות אכיפת חוק אמריקאית אחרת, ומסתירה סוד אפל משאר חברי הקבוצה, מה שמבטיח שהעניינים יתחממו מהר מאד.

הדמות הראשונה היא בן מאקול (Ben McCall): חייל לשעבר, ושוטר בעיר לוס אנג'לס בהווה. הוא גס, מחוספס, ומוכן להשתמש באלימות כבדה בשביל לחסל את הפשע ברחבי העיר, או כדי להשיג את מה שהוא רוצה.

אדי גרא (Eddie Guerra) הוא סכון מטעם ה-DEA (הרשות לאכיפת חוקי סמים) בעל מוצא מקסיקני. גם הוא בעל היסטוריה צבאית, וכעת הוא מכור להימורים ואנדרנלין, מה שהופך אותו לאיש מסוכן ביותר.

הדמות השלישית, והבחורה של החבורה, היא קים אוונס (Kim Evans): סוכנת FBI קשוחה שתמיד עושה את הדבר הנכון, עד שזה מגיע לכנופיית הסמים של אחיה, עליו היא מכפה. יש לה הכשרה צבאית, והיא אפילו עצרה רוצח סדרתי לבדה. כבר אמרנו שהיא קשוחה?

בנוסף לשלושת הסרטונים הקצרים הנ"ל, עלה לאינטרנט גם סרטון ארוך יותר, של 7 דקות, הנותן לנו הצצה אל מגוון קטעי גיימפליי מלאי אקשן מתוך המשחק. רק כדאי להזכיר לכם, Call of Juarez: The Cartel, המשחק השלישי בסדרה, יוצא ב19 ליולי על ה-XBOX 360, PS3 וה-PC.

http://youtu.be/fhsItmTw62A