Home PC

Bungie עובדים על משחק steampunk חדש?

הודעה שעלתה בתחילת החודש בפורום Seattle Steamrats, פורום של קובצת חובבי steampunk הגרים בעיר סיאטל שבצפון ארה"ב, מעידה על כך שהסטודיו Bungie עובד בימים אלה ממש על משחק חדש עבור חברת Activision, שכנראה מתרחש באווירת steampunk, או לפחות יכלול תלבושות בסגנון.

ההודעה מבקשת מחובבי הסגנון להגיע למשרדי הסטודיו בתלבושות steampunk בהשראת הצבא הבריטי או הצרפתי מהתקופה הויקטוריאנית, צבא דרום ארצות הברית, או אפילו עם תלבושות בעלות מוטיבים פיראטיים. ישנו דגש על תלבושות בעלות מאפיין ימי-צבאי. במפגש מקווים נציגי הסטודיו לצלם את המשתתפים למען העיצוב האומנותי של "משחק steampunk בפיתוח".

לאלה שלא מוכרים עם הסגנון, steampunk עוסק במדע מודרני או עתידני המושג באמצעות טכנולוגיה ישנה יותר, בעיקר מהמאה 19 (המהפכה התעשייתית); למשל רובוטים המופעלים ע"י גלגלי שיניים ומנועי קיטור, או ערים שלמות המרחפות באמצעות בלוני אוויר חם. תלבושות בסגנון מושפעות בעיקר מהאופנה של אותה תקופה, עם אלמנטים גותיים ומכניים.

Bungie לא אישרו כל שמועה לגבי המשחק החדש שלהם, אבל עצם הרעיון של משחק steampunk חדש, בעל מאפיינים צבאיים, נשמע כמו התחלה טובה לIP החדש שלהם.