חברת Paramount Digital Entertainment הכריזה בזאת על משחק חדש בזיכיון מדע הבדיוני המפורסם בעולם: Star Trek. המשחק מבוסס על הסרט האחרון בסדרה, שיצא בשנת 2009, ויאפשר לשחקנים לשחק את קפטן ג'יימס טי קירק ואת האדון הנכבד ספוק בco-op, בפעם הראשונה.

במשחק, שמפותח ע"י Digital Extremes בשיתוף פעולה עם Bad Robot (חברת ההפקה של J.J. Abrams), קירק וספוק יצאו להרפתקה "מלאת אקשן" בה יאלצו להתמודד מול "גזע עויין אגדי הנחוש לכבוש את הגלקסיה כולה". נשיא החברה, טום לסינסקי, הוסיף ואמר כי "Star Trek מאתגר את גבולות חווית שיתוף הפעולה (Co-op) עם הרפתקה גלקטית כמותה שחקנים ומעריצים לא חוו מעולם. אנחנו עבודים בשיתוף פעולה עם צוות הסרט, והמשחק לבטח יספק איכות הפקה של כותר AAA, מגוון רחב של אלמנטים משחקיים, ואת כל האקשן לו תוכלו לצפות מהזיכיון המצליח (Star Trek)".

המשחק מציג סיפור מקורי משלו הנכתב ע"י כותבי הסרט משנת 2009, יחד עם הכותבת זוכת הפרסים Marianne Krawczyk, הכתבה את הסיפור של סדרת משחקי God of War המצליחה. שחקנים המשתוקקים לצעוד במקום בו אף אדם לא צעד בעבר, יאלצו לחכות לשנת 2012, אז המשחק ייצא על הXBOX 360, PS3 ועל הPC.