באירוע טרום-E3 שלה, הודיעה Konami על שלושה אוספים חדשים של סדרות המשחקים הקלאסיות שלה: Metal Gear Solid, Zone of the Enders ו-Silent Hill, כל השלושה ברזולוציית HD נוצצת.

אוסף Metal Gear Solid יכלול את Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty האגדי, Metal Gear Solid 3: Snake Eater וגם את Metal Gear Solid: Peace Walker, ויגיע בנובמבר השנה. אוסף Zone of the Enders יכלול את המשחק הראשון בסדרה יחד עם המשחק השני, The Second Runner, בחבילה אחת, והוא ייצא מתישהו בשנת 2012. חשוב לציין כי אוספים אלה יגיעו לPS3, כמובן, אבל גם לXBOX 360 בפעם הראשונה.

האוסף החדש של Silent Hill, לעומת זאת, יכיל רק את Silent Hill 2 ואת Silent Hill 3, שני המשחקים המוצלחים ביותר בסדרת האימה, אבל לא את Silent Hill המקורי, שמעריצים מבקשים גרסת HD שלו כבר שנים. Konami לא סיפקה תאריך שיחרור לאוסף זה, וגם לא על אילו קונסולות אנחנו צפויים לקבל אותו.

החדשות על Silent Hill לא נגמרות פה: Silent Hill: Downpour, המשחק החדש בסדרה, מחכה לעונה גשומה יותר. Vatra Games הודיעו כי המשחק נדחה מהסתיו לחורף, אך לא סיפקו תאריך יציאה מדוייק. החדשות הטובות הן שמשחק חדש לחלוטין, המיועד לקנוסולה הניידת NGP, בשם Silent Hill: Book of Memories, נמצא בימים אלו בפיתוח והוא ייצא "מתישהו בהמשך הדרך".

עכשיו כבר אין לכם תירוץ לא לשחק את המשחקים הקלאסיים האלה. צפו להודעות נוספות על האוספים ושני משחקי Slient Hill החדשים בכנס E3 השבוע. בינתיים תהנו מהטריילר החדש של Downpour, תודות לאתר IGN: