בראיון שנתן לאתר GameInformer, מספר המנהל היצירתי של Assassin’s Creed: Revelations, אלכסנדר אמנסיאו, על מסעו בתוך חברת Ubisoft החל מעבודתו על Far Cry 2, וגם מגלה לנו פרטים חדשים על הסיפור של Revelations. זהירות, ספויילרים!

לפני שנגיע לקטע המעניין, כדאי לשים לב לעבודה שהמשחק מפותח, כרגע, ע"י שישה (שישה!) מפתחים שונים ברחבי העולם; כולם, כמובן, שייכים לחברת Ubisoft. אין לי מושג מה זה אומר על איכות המשחק, אבל זה בהחלט מספר מרשים.

לדברי אלכסנדר, Revelations יענה על כל השאלות הפתוחות ממשחקים קודמים, ויגלה לנו את התפקיד שכל דמות ראשית משחקת בסיפור הכללי; Revelations יסביר למה אציו הוא דמות כל כך חשובה בעולם המשחק, ולמה אלטאיר כל כך חשוב לאציו. בנוסף גם נלמד איזה תפקיד משחק דזמונד בכל העסק. כאן בעצם מגיע לסיומו קו העלילה של אציו ואלטאיר.

במהלך המשחק אציו יהפוך להיות "מורה-דרך", הדרגה הגבוהה ביותר במסדר המתנקשים, וישלים את המסע שהחל ב-Assassin’s Creed 2, ממתנקש זוטר ועד לראש המסדר כולו. בכך Revelations יכין את הבמה למשחק הבא בסדרה: Assassin’s Creed 3.

אולי פריט המידע החשוב ביותר בראיון כולו הוא שAssassin’s Creed 3, שיגיע כנראה בשנת 2012, יציג דמות חדשה לחלוטין. בדומה לשאר המשחקים הממוספרים (AC1, AC2) הוא יעסוק בסיפור החיים של הדמות הזו, וימשיך לפתח במקביל את הסיפור הכולל של דזמונד וחבורתו.

הראיון עצמו נמשך כ-20 דקות והוא מחולק לשלושה קטעי וידאו שונים. ממולץ לעקוב אחרי הלינק בראש העמוד להקשיב לראיון בעצמכם בכדי לקבל תמונה מלאה יותר על מה שמצפה לנו בהמשך.

Assassin's Creed: Revelations ייצא בנובמבר לXBOX 360, לPS3 ולPC.