כפי שחלקכם יודעים, Telltale Games משיקים בקרוב סדרת משחקים נוספת, והפעם היא של שומרי הגלקסיה. אחרי שהלך להם לא רע עם סדרת באטמן (כולל פרס של אחד ממשחקי השנה מאיתנו), הם ממשיכים בקו גיבורי העל. מה שאולי לא ידוע לכם הוא תאריך ההשקה – הפרק הראשון Tangled Up in Blue, ישוחרר ב18 לאפריל, ויהיה זמין דיגיטלית לPS4, Xbox One, למחשב האישי וגם למכשירי אנדרואיד וiOS.

לאלו מכם שמעדיפים דיסקים וקופסאות, Telltale הכריזו שהם יפיצו גרסה פיזית של הסדרה המלאה ב2 למאי באמריקה וב5 למאי בשאר העולם. הגרסה הפיזית תקנה גישה לכל פרק מיד עם יציאתו לשוק.

בסוף הכתבה תוכלו לראות את כריכת הקופסא הרשמית של שומרי הגלקסיה, וכן כמה הצצות קטנות למשחק עצמו, באחת מהן אפשר לראות את ת'אנוס, הטיטאן המטורף, תוקף את החבורה. האם הם ישרדו? כנראה, בכל זאת ארבעה פרקים נוספים וסרט מתקרב. למרות מתקפה זו, הוא לא יהיה הבחור הרע של הסיפור. כבוד זה שמור לדמות מיסתורית שעדיין לא ידוע לנו עליה הרבה. כל שאנחנו יודעים זה שהיא האחרונה מהגזע שלה, ושהיא רוצה אביזר בעל כוח עצום. לגמרי במקרה זהו אותו אביזר ששומרי הגלקסיה מחפשים, אם כי לכל אחד מהם יש סיבה שונה לרצות אותו.

אילו הרפתקאות שומרי הגלקסיה עומדים לעבור? מהו אותו ארטיפקט מיסתורי, ומהם כוחותיו? מיהי אותה חייזרית מסתורית, ולמה היא רוצה את החפץ הזה? תוכלו לקבל תשובה ללפחות חלק מהשאלות האלו ב18 לאפריל על המחשב, הקונסולות, והמכשירים הניידים שלכם.

artwork_logo_gotg-101-with-logo gotg-screenshot-01 boxarts_gotg-esrb