אתמול בקומת התצוגה של E3, צוות GamersPack הצליח לתפוס לדיבור את היוצר של Unravel מבית המפתחים Coldwood Studios ו-EA בשביל לברר מה בדיוק הולך עם המשחק החדש שבתהליכי ייצור.

הרבה מהמידע עדיין מוסתר כשזה נוגע לסיפור, אבל ממה שמרטין יכל לספר לנו, הסיפור עוקב אחרי חייה של בובת החוטים האדומה והקטנה הזו, שנפרמת לאיטה כשהיא נעה ממקום למשנהו.

המשחק הוא פלטפורמר גלילה ב-2D כשהמשימה העיקרית של השחקן היא להגיע לסוף המשחק בלי לאבד את כל החוט. עיצוב השלבים מבוסס חידות ובדומה להרפתקאות של Sack-boy מסדרת Little Big Planet, גם כאן הסביבה עצמה מציעה אתגרים לשחקנים שצריכים לנווט בעזרת השכל שלהם ומעט חוט בלבד.

מנוע מבוסס פיזיקה מבטיח שכל דבר שהשחקן יכול לבוא אתו במגע בסביבה יתנהג כמו שהוא אמור להתנהג כשהשחקן מתנדנד מצד לצד על לאסו עשוי מצמר, מעגן את עצמו לעלים בכדי שיוכל לעוף ברחבי המפה, אפילו הפרחים מקפצים בצורה קלה כשמנתרים מפרח אחד לשני.

משקל הסביבה תגובתי להדהים, כך נראה כש-EA נותנים לנו הצצה חטופה לברנש הקטן מתקשה לסחוב עששית לתוך סופת שלג מפלצתית. מה שיותר גרוע הוא האיום שבחיים אנושיים בתוך המשחק, שמהווים גורם משמעותי. מכריחים את השחקן למצוא מסתור כשהוא חוצה את הרחוב בכדי לא להידרס על ידי מכונית. עצם העובדה שמשקלה של בובת החוטים עלול לגרום לסלעים שאתם מטפסים עליהם ליפול מתחת לרגליכם מוסיפה אפקט "וואו!" לעולם היום יומי שאנו חיים בו.

התמונות מ-Unravel מדהימות ביופיין, ולמרות שאין מידע זמין לגבי תאריך שחרור, ניתן לעשות הזמנה מוקדמת למשחק דרך Origin של EA ל-PC והוא צפוי לעשות את דרכו גם לקונסולות.