טריילר האלפא גיימפליי החדש של DOOM מבית Bethesda Softworks ו- id Software, עשה את דרכו לרשת והוא נותן בוקס לא קטן. המשחקיות צולמה על ידי מפתחים מגרסאות המחשב האישי, PS4 ו-Xbox One של המשחק בכדי להראות עד כמה המשחק הזה חייתי על קונסולות הדור הבא.

עם כמה שזה נהדר לדרוך לאויב על הפנים עד שהם מתפוצצים, אחת הנקודות העדינות יותר בטריילר היתה הפירוט ב-Demon mode, ששם את השחקן בשליטה על לוחם נושא שני טילים, משופר בג'טפק מהגיהינום. יצור שאפשר לעשות שימוש ביכולותיו בכדי לשלוט בשדה הקרב, אך עם זאת, הן לא מוגזמות עד כדי שיהיו בלתי מנוצחות.

לצד הטריילר, ישנו גם סט של צילומי מסך המציגים את המבחר המוגבל של הנשקים הזמינים בגרסת האלפא של המשחק. הרשימה החדשה הזו של רובים מכילה את רובה הפלזמה, רובה המערבולת ורובה הציד. רובה המערבולת עוצב להתאים בדיוק לצלפים בשל ההגדלה ארוכת הטווח שלו, בעוד רובה הציד אידיאלי יותר לשחקני התקיפה, הודות ליכולתו לירות קליעים בודדים או מקבצים של שלשה.

רובה הפלזמה נראה כמו מכונה מסוג של הכל-כלול. הוא מציג קצב אש של רובה אוטומטי, עם מטול כדורי פלזמה למקרה שהמצב יהיה מסוכן מספיק בשביל להוציא אתכם מאיזור הנוחות שלכם. הסופר-שאטגן הוא כל מה שרציתם מרובה לטווחים קצרים, רק שעכשיו על ידי מבט בין כוונות, השחקנים יוכלו גם לצמצם את התפזרות הקליעים של הנשק בשביל חיסול מדויק יותר.

תותח החשמל ומשגר הטילים משאירים את המשחק פיקנטי על ידי כך שהם מאפשרים לשחקנים לגרום לכמויות אדירות של נזק, מבלי להיאלץ להיכנס ממש לתוך שדה הקרב. הציוד המשני כולל רימון רסס, גישה יותר קלאסית לחיסול אויבים, בעוד שהמשגר האישי יעניק לשחקן את האפשרות לקבל נקודת מבט יותר אסטרטגית על המפה.

שחקנים שקנו עותק של Wolfenstein: The New Order הם בני המזל שיקבלו גישה לשלבי הניסוי, אבל אלו מכם שיצליחו להשיג גרסאת השקה של המשחק, אולי יתמזל מזלכם גם להשיג קוד לבטא.

המשחקיות היא משלב ניסוי האלפא של המשחק, שיתחיל מאוחר יותר השבוע. וכבר מעכשיו, אנחנו מתרגשים לראות למה בדיוק ה-BFG האגדי יהיה מסוגל כש-DOOM ישוחרר בתחילת 2016 למחשב האישי, PlayStation 4 ו-Xbox One.