חברת Telltale חשפה מידע חדש בנוגע לעונה השלישית של סדרת המשחקים המתים המהלכים במהלך כנס PAX West 2016. בתור התחלה, העונה זו לא תיקרא בשם The Walking Dead: Season 3 כמו העונות הקודמות, אלא תיקרא The Walking Dead – A New Frontier (המתים המהלכים – הגבול החדש).

השם החדש מהווה אינדיקציה שעונה 3 תהיה התחלה חדשה לסדרה. אנו עדיין נמשיך את סיפורה של קלמנטיין (Clementine), אבל כעת היא ממש דמות בזכות עצמה שמוכנה לכתוב את הסיפור שלה.

"העונה השלישית החדשה תהווה גם המשך של העונות הקודמות בסיפור, וגם התחלה חדשה שתארך 4 שנים מאז התפרצות המגיפה בעונה הראשונה", אמר קווין ברונר (Kevin Bruner), מנכ"ל ובין מייסדי חברת Telltale. "בתור דרמה מחרידה ומזוויעה, 'הגבול החדש' יחקור מעבר למשמעות של לשרוד בעולם שמלא בזומבים, ואנו נראה את הדמויות מתעמתות בחוקים החדשים של סדר וצדק בעולם שנכבש מחדש ע"י שאריות המין האנושי".

כמו כן, חברת Telltale גילתה את חודש היציאה של הפרק הראשון בעונה החדשה – נובמבר 2016. זה לא כל כך רחוק, אז למעריצים של הסדרה לא נותר הרבה זמן לחכות בשביל לשחק עם קלמנטיין פעם נוספת. גם נזכה לשחק הפעם עם דמות חדשה – ח'ביאר (Javier). עדיין אין לנו מידע רב עליו, מלבד העובדה שיש לו משפחה להגן עליה.

המתים המהלכים – הגבול החדש יגיע לקונסולות, מחשב ומכשירים ניידים בנובמבר השנה.